środa, 15 kwietnia 2015

W poszukiwaniu ciekawych przepisów #3

W tym tygodniu Ewa poleca:

1) Proteinowe batoniki z amarantusa od Blimsien - w końcu będę mogła zużyć zapas poppingu z amarantusa. Proste i szybkie w wykonaniu, więc musi być dobrze.

2) Pesto z natki pietruszki ze strony WEGANIE - o dziwo takiego pesto jeszcze nie robiłam, ale pietruszka już czeka :)

3) Kotleciki z kaszy jaglanej z marchewką robiłam na bazie tego przepisu, ale dodałam jeszcze sporo ziaren (pestki dyni, słonecznika, sezam). Poza tym nie smażyłam tylko piekłam i bez jajka się nie obyło ;) Wersja z siemieniem lnianym niestety nie związała.

4) Kofty z kalafiora od Karoliny i Macieja Szaciłło do zrobienia obowiązkowo! Każdy przepis z przemytem kalafiora i brokuła jest dla mnie na wagę złota ;) W czystej postaci niestety nie jestem w stanie ich zjeść...

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe przepisy, sama powoli szykuje się na batoniki z amarantusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proteinowe batoniki ❤️

    Wpadnij do mnie na fit frytki!
    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tą koftą z kalafiora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania :)
Anonimie, proszę podpisz się, chociaż imieniem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...